בדיקת שמיעה פרטית

בדיקה יסודית לשמיעה איכותית
חוש השמיעה הוא אחד החושים הבסיסיים ביותר אך אצל אנשים רבים החוש הזה כבר מזמן פחות איכותי בגלל מגוון רחב של בעיות. בעיה בשמיעה יכולה להתפתח בגיל מבוגר, יכולה להופיע מפאת מחלה או נזק חיצוני לאחד מחליק האוזן או מהיחשפות מוגברת לרעש במקום העבודה. בדיקת שמיעה חייבת להתבצע באופן יסודי ומקצועי כדי לאבחן מה באמת הבעיה והכי חשוב- כיצד ניתן לפתור אותה. אנחנו בגלי קול מבצעים בדיקת שמיעה פרטית במסירות ובדייקנות ואם אתם מחפשים בדיקה מקצועית- הגעתם למקום הנכון.

image

בדיקות שמיעה פרטיות: כשהמקצועיות והניסיון נפגשים

·         אנחנו בגלי קול דיתה מכשירי שמיעה מבצעים מגוון רחב של בדיקות שמיעה פרטיות כבר למעלה משני עשורים. עם ניסיון עשיר כמו שלנו, תוכלו להיות בטוחים שמדובר בצוות מקצועי שמכיר את כל הבדיקות ויודע לבצע אותם גם עם בוגרים וגם עם ילדים קטנים תוך התאמת הטיפול המתאים ביותר עבורכם.
·         עבודה עם ילדים קטנים היא עבודה שחייבת להיעשות בזהירות תוך כדי הבנה לצרכי הילד, לעתים אופי הבדיקה מתנהל באופן שונה כדי להתאים אותה לילדים וכמובן שאנו כאן לכל ייעוץ והדרכה בנושאי השמיעה של הילד, כמו מתי כדאי לבדוק אותו, מהם הסימנים שהשמיעה של הילד נפגעה ועוד.
·         מנהלת המכון, יהודית יונה, בעלת ניסיון עשיר מאוד ועבודה רבה בבתי חולים ובטיפולים פרטיים. במכון השמיעה שלנו מועסקות נשות מקצוע מובילות בעלות תואר שני שמסורות לעבודה באופן יוצא דופן. כמו כן תוכלו למצוא אצלנו ייעוץ, טיפול ואבחון על ידי קלינאית תקשורת מוסמכת שתסייע בכל בעיה בליקויי שמיעה ודיבור.

מכשירי השמיעה הכי טובים עבורכם

עבור רוב האנשים בעולם, מכשירי שמיעה הם מכשירים חשובים ומתקדמים ותו לא. בשביל אלו שצריכים אותם, מדובר באוזניים וביכולת לשמוע. אנחנו בגלי קול דיתה מכשירי שמיעה לא מחויבים לאף יצרן ומשווקים רק את הציוד המתקדם והמתאים ביותר לכל לקוח. אמנם מדובר בבדיקות שמיעה פרטיות אך אנו עובדים עם כל קופות החולים ותוכלו לבדוק את זכאותכם לגבי החזר או מימון חלקי או מלא של מכשירי השמיעה.

 from galei-kol.tumblr Feed

https://galei-kol.tumblr.com/post/165181960280/%D7%91%D7%93%D7%99%D7%A7%D7%AA-%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%AA

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מכון שמיעה עם החזר מקופת חולים

בדיקות שמיעה בהסדר עם קופת חולים

כמה זמן מקובל להמתין בתור למכון שמיעה?