מדוע מומלץ לבצע בדיקת שמיעה פרטית

אחרי הראייה, חוש השמיעה הוא החוש הדומיננטי ביותר וכדאי לכם לא לקחת אותו כמובן מאליו. אנו יכולים ללקות בשמיעה אפילו בלי לשים לכך לב ולמעשה יש לזה פתרונות מתקדמים מאוד בימינו. בדיקת שמיעה אחת תוכל לספר לכם הרבה על השמיעה שלכם ויש הרבה סיבות מדוע כדאי לעבור אותה.

איך מתבצעת בדיקת שמיעה?

יש מגוון רחב של בדיקות שמיעה פרטיות כאשר בדרך כלל זה עניין של כמה דקות ספורות. הבדיקה עצמה אינה פולשנית בשום צורה ולרוב תלבשו אוזניות וישמיעו לכם כל מיני צלילים שלאחר מכן תצטרכו לענות על כמה שאלות כמו למשל איזה צליל  זה היה, מאיפה הוא הגיע וכמובן צלילים ברמות עוצמה שונות. יותר מזה, יש כיום מכשור מדויק ביותר שיכול לאבחן בדיוק היכן הבעיה ויש מכשירים שיכולים לבדוק גם את קליטת האותות החשמליים במוח ולא רק שמיעה סלקטיבית.

מדוע מומלץ לבצע בדיקת שמיעה פרטית?

·         בדיקת שמיעה פרטית יכולה לעצור את מנגנון ההידרדרות של הפגיעה בשמיעה. לא סתם אומרים שהאויב הכי גדול של הבריאות היא השאננות, הרי אנשים רבים בטוחים שאין להם בעיה וגם כשיש חשד כלשהו הם מסרבים להיבדק כדי לא לגלות שזה נכון. במקרה של שמיעה, בדיקת שמיעה תוכל לטפל בזמן ולגרום לשיפור ניכר יותר.
·         בדיקות שמיעה פרטיות יחזירו לכם את השמיעה באופן מלא. יש אנשים ששומעים באופן לקוי באוזן אחת ולמרות שאת ההבדל לא כל כך מרגישים כשמדובר בפגיעות קטנות, מלבד העובדה שהבעיה יכולה להחמיר בלי טיפול, אחרי שהאוזן תהיה תקינה לחלוטין תבינו עד כמה ההבדל באמת משמעותי.
·         בדיקות שמיעה פרטיות הם עניין של כמה דקות ספורות. חבל לפגוע בבריאות בגלל בדיקה כה קצרה ולא מסובכת.
·         לבדיקות שמיעה פרטיות לא צריך לחכות חודשים בתור. יש מספיק מרפאות שישמחו לקבל אתכם ולהסביר לכם על כל התהליך.

לבדוק גם את הילדים

גם לילדים מומלץ לעבור בדיקת שמיעה כאשר אצלם הבעיה יכולה להיות רגישה יותר. כשילד מתפתח עם שמיעה לקויה הוא יכול לסבול מזה מאוד במובנים רבים ולכן חשוב לגלות אחריות ולקחת אותו להיבדק בצורה אלגנטית כך שישתף פעולה.

 from galei-kol.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מכון שמיעה עם החזר מקופת חולים

בדיקות שמיעה בהסדר עם קופת חולים

כמה זמן מקובל להמתין בתור למכון שמיעה?